Brief
Záměrem bylo vytvořit pro klienta marketingovou roadshow.
Záměrem bylo vytvořit pro klienta marketingovou roadshow.
Výsledkem byla evropská roadshow firemního prezentačního kamionu nadupaného novinkami v rámci Industry 4.0 k prezentaci klientům. Společně se zadavatelem jsme koordinovali dopravu a produkční servis, zázemí i catering pro kamion i jeho posádku. Kamion navštívil během 3 měsíců 35 zastávek v několika státech. Bonusem pro zastávku v Praze a Ostravě byla možnost návštěvy zaměstnanců v daných lokalitách a doprovodný program pro děti, který sklidil velký úspěch.
"S průběhem organizace roadshow jsme byli maximálně spokojeni. Vzhledem k časové náročnosti a každodenní změně zastávek tým České cesty prokázal profesionální přístup a nasazení. Společně s organizačním a produkčním týmem jsme vytvořili skvěle fungující tým a náš projekt tak slavil úspěch. Při každé akci se najdou věci, které se pokazí a pečlivě připravené plány naruší, ale díky pohotovosti projektové manažerky jsme vždy vše zdárně vyřešili, takže ani naši zákazníci, kteří kamion navštívili, nepoznali, že došlo ke komplikacím nebo zádrhelům, které nám přivodili téměř “infarktové stavy” J Byl to vlastně jeden obrovský event, který se táhnul několik týdnů. Děkujeme."
Gabriela Vránková